Før du kontakter oss, les ofte stilte spørsmål og svar nedenfor. Finner du ikke svar, er du velkommen til å sende ditt lokale treningssenter en e-post. Vi svarer deg innen 24 timer.
Kontakt oss
Ofte stilte spørsmål
For å bli medlem hos NEXT klikker du ganske enkelt på «Bli medlem»-knappen øverst på denne siden. Trenger du hjelp med innmeldingen, kan du sende en e-post direkte til senteret ditt – og så tar vi kontakt og hjelper deg med alt du lurer på.
Du får tilgang til NEXT-senteret ditt umiddelbart etter innmelding. Tilgangen får du via en kode som sendes til deg per SMS. Koden bruker du for å åpne døra på senteret, og den fungerer i 14 dager frem til du får hentet ut medlemskortet ditt.
Selvfølgelig kan du prøve NEXT før du blir medlem! Du bestiller raskt og enkelt en gratis prøvetime ved å sende en e-post direkte til det lokale treningssenteret ditt. Du finner kontaktinfo til alle NEXT-sentrene våre her.
Ja, det må du. Med AvtaleGiro foregår betalingen helt automatisk, og du slipper å betale 50 kroner ekstra i måneden i fakturagebyr. Samtidig unngår vi masse unødvendig papirbruk.
AvtaleGiro oppretter du enkelt underveis i innmeldingen. Hvis du ikke gjorde dette ved innmelding, kan du gå til det lokale senteret ditt på denne siden og trykke på AVTALEGIRO-knappen der.
For å bestille time med en av våre personlig trenere, kan du finne det lokale senteret ditt på denne siden og få opp kontaktinformasjonen til alle de personlige trenerne som er tilgjengelige for deg. Deretter tar du enkelt og greit kontakt via e-post og bestiller en time direkte.
Alle spørsmål som dreier seg om fakturaen din, vil du får svar på ved å sende en e-post til det lokale NEXT-senteret ditt.
Lurer du på hvorfor du har mottatt en faktura på 399 kroner, skyldes dette et fakturagebyr på 50 kroner for manglende AvtaleGiro – i tillegg til medlemsprisen din på 349 kroner.
Har du mottatt en faktura etter å ha sagt opp medlemskapet ditt, er dette betalingen for oppsigelsesmåneden din. Som medlem hos NEXT har du én måneds oppsigelsestid, og dette er i praksis den siste betalingen din etter at oppsigelsen ble sendt til oss på e-post.
Du kan trene alene hos oss fra fylte 15 år. For alle under 18 år, må innmeldingen gjøres sammen med en foresatt. Under «Bli medlem»-siden vil det underveis i innmeldingen dukke opp et eget skjema som den foresatte fyller ut. Vedkommende vil da stå som ansvarlig for betaling av medlemskapet.
Har du prøvd å melde deg inn eller opprette AvtaleGiro via mobil eller nettbrett? Hvis du ikke får fullført innmeldingen, anbefaler vi å prøve via en stasjonær PC.
Ser det ut til at innmeldingssiden er nede? Send senteret ditt en e-post, slik at vi får fikset feilen så raskt som mulig!
Etter at du har meldt deg inn, mottar du en kode på SMS. Koden bruker du ved inngangen for å få adgang, og den fungerer i 14 dager etter innmelding.
I løpet av denne perioden må du huske å hente ut medlemskortet ditt på senteret. Kortet finner du rett på innsiden av døren til senteret. Etter at du har sendt navnet ditt og kortnummeret på e-post til senteret, vil kortet ditt bli aktivert. Deretter bruker du kortet for å åpne døren til senteret.
Hvis koden din har utløpt, kan du sende en e-post til senteret ditt og få tilsendt en ny kode som kan brukes for å hente ut medlemskortet.
Det samme gjelder om du har mistet medlemskortet og trenger et nytt. Nytt kort faktureres med 99 kroner på fakturaen for neste måned.
Ja, det kan du. Du kan fryse medlemskapet ditt opptil to måneder i året. For å fryse medlemskapet sender du en e-post direkte til senteret ditt. Legg ved datoene du ønsker fryseperioden din skal gjelde fra og til. En fryseperiode må være i hele måneder.
For å fortsette med AvtaleGiro må du opprette avtalen på nytt i den nye banken din.
NB: Hvis avtalen med den gamle banken din ikke er avsluttet, vil denne hindre deg i å få opprettet en ny avtale. Du må selv avslutte en eventuell gammel avtale før du oppretter en ny AvtaleGiro.
Ønsker du å si opp medlemskapet ditt, må dette skje skriftlig. Dette gjør du ved å sende en e-post direkte til det senteret du trener på. Du vil i løpet av 1–2 dager motta en bekreftelse fra kundeservice som bekrefter oppsigelsen din.
Vi minner om at vi har én måneds oppsigelsestid fra du sender oss en skriftlig oppsigelse. Du vil med andre ord motta en ekstra faktura for oppsigelsesmåneden din, som må betales etter at du har avsluttet medlemskapet ditt.